تبلیغات
کلیه سوالها و پاسخ های تشریحی امتحانات نهایی 90 - سوال و راهنمای تصحیح امتحانات هماهنگ سال‌دوم متوسطه (خرداد 1389)


  • بازدیدهای امروز :
  • بازدیدهای دیروز :
  • كل بازدیدها :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • كل مطالب ارسال شده:
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
تبلیغات

آموزش تکنیک های تست زنی در کنکور | تضمین قبولی

آشنایی با تكنیك ها و روشهای تست زنی ویژه كنكوری ها و شركت كنندگان در آزمونهای مختلف + آموزش اسرار موفقیت
آیا می دانید برای قبولی در آزمونها فقط مرور مطالب درسی كافی نیست و شما لازم است بیاموزید كه در روز برگزاری آزمون با توجه به مدت زمان اندكی كه برای پاسخگویی به تست ها وجود دارد ، چگونه به تست ها جواب صحیح و سریع دهید ؟ در این سی دی دستورالعملهای كاربردی برای آموزش نحوه صحیح تست زنی وجود دارد كه مشكل بسیاری از شما را حل خواهد نمود همچنین هنر روش درست انتخاب تست ها بیان می شود و .....

قیمت ویژه خرداد ماه : 5900 تومان


سوال و راهنمای تصحیح امتحانات هماهنگ سال‌دوم متوسطه (خرداد 1389)

 




 سوال و راهنمای تصحیح  امتحان هماهنگ كشوری سال دوم  متوسطه (روزانه) 

    در نوبت دوم  سال تحصیلی 8۹-138۸ 

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید....

تذكر: سوال و پاسخ در قالب یك فایل ( ورد ۲۰۰۳)  به نام درسها بعد از سپری شدن حداقل ۳ ساعت الحاق می گردد .

                        با كلیك بر روی درسهای فعال برگزارشده فایل را دانلود و با ورد(Word) بازكنید . 

                                                                                                    

                         ساعت امتحان

 

روز و تاریخ امتحان

8 صبح

۳۰/۱۴

شنبه

8/3/89

ادبیات فارسی (2)

ادبیات فارسی (2)



برچسب ها:نمونه سوالات امتحانات هماهنگ سال‌دوم متوسطه، نمونه سوالات سال دوم بیرستان، نمونه سوالات سال دوم بیرستان خرداد 89، نمونه سوالات سالهای گذشته دوم بیرستان، سوال و راهنمای تصحیح امتحانات هماهنگ سال‌دوم متوسطه (خرداد 1389)، نمونه سوال، نمونه سوالات با جواب دوم بیرستان، نمونه سوالات با جواب دوم بیرستان سالهای گذشته، نمونه سوالات کلیه دروس سال دوم دبیرستان، نمونه سوالات کلیه دروس سال دوم دبیرستان خرداد 89،

 

ارسال توسط مدیریت تاریخ : دوشنبه 29 فروردین 1390
امتحان زبان فارسی (3) را چگونه ارزیابی میکنید ؟